16.8.11

yellow and camel colours are best friends

Jak tylko zobaczyłam TO zdjęcie z od razu bardzo spodobało mi się połączenie kolorów, żółty i camelowo brązowy. Dlatego gdy w Barcelońskiej Zarze upolowałam ta spódniczkę za niecałe 10 Euro, pierwsza myślą było, ze zestawiłabym ją z camelową bluzką. 
P.S. możecie podziwiać pozostałości mojej wakacyjnej opalenizny, jest to coś, gdyż przez większą część roku jestem biała, a czasem nawet zielona, bo żyły mi widać przez skóre. :D


When I first saw THIS photo I loved the combination of yellow and camel colours. So when I bought this skirt in Zara I have immiedietly pictured it in my head with camel tshirt. 
P.S. You can still see some of my summer tan, witch is a big thing cause most of the time I'm pale like an albinos.

photos by Maciek Raszek

skirt: Zara
tshirt: Zara
Coachella bag: MISBHV
wedges: Zara


Za pomoc na backstage'u i pudrowanie noska dziekuje Katie, za profesjonalne modelingowe rady Magdzie, a Asi za ogarnianie estetyki outfitu.

2 komentarze:

When the Sun is shining pisze...

świetne połączenie kolorów. wyglądasz przepięknie :)

PaT pisze...

Kurcze, podoba mi się! :)