15.6.11

DIY shorts

Prawda jest taka, w niedziele poszłam z bratem na dach kamienicy w której mieszkam, wzielam pare ciuchów i zrobilismy mikro sesje, wiec miejscówa ta sama co w poprzednim i następnym poscie :D Generalnie stylówa też ta sama, jest tylko drobna różnica w stroju. 
Szorty które mam na sobie tym razem to DIY. Kaśka wypatrzyła mi za długie dzwonowate jeansy w sh (to chyba był Roban) na Rynku Dębnickim, ja je obcięłam, a potem poniosła mnie fantazja i powbijałam sobie ćwieki na tylniej kieszeni.
Najlepsze shorty to takie zrobione samemu. Polecam każdemu.


Ok, so the truth is on sunday I went with my brother to the roof of the building we live and we made a micro fotoshoot. And that's why the background of this post is the same as in the last one and as in the next one. :D Also the style is the same, maybe there's a little diffrence in clothes I'm wearing.
My shorts are DIY, my friend Kate found them in second hand store and then i cut and studed them. The best shorts are the one you make yourself. I reccomend it to everyone.










    

  

3 komentarze:

Viola pisze...

Świetna stylizacja. Całość ze sobą współgra. Ale.. buty boskie gdzie znalazłaś takie cudeńko:D

Karolina, 22 pisze...

bardzo dziękuję :)
koturny to deezee

brunhilda pisze...

Super, uwielbiam paski i koturny z DeeZee! Sama mam ten model w kolorze czarnym, ale Twoje zdecydowanie ładniejsze!